Frukostseminarium: Så mäter du effekten av content marketing med Spoon

7 april, 2016 - 07:30 - 09:30

Idag arbetar de flesta företag med content marketing. Men 49 procent av dem har problem med att mäta effekten. Det här seminariet riktar sig till dig som vill lyckas med content marketing och generera mätbara resultat.

49 procent av alla som arbetar med content marketing uppger att de har problem att mäta effekten av sin marknadsföring. Det är en hög, men inte särskilt överraskande, siffra. Att mäta effekten av content marketing kräver rätt metoder, rätt kunskap och en långsiktig strategi.

Under en timma presenterar vi idéer, teorier och metoder för hur du kan mäta effekten av content marketing. Dessutom bjuder vi på egna erfarenheter och ett aktuellt case.

Seminariet hålls i Helsingfors 11 mars, Stockholm 17 mars, Göteborg 18 mars och i Malmö 7 april. Det riktar sig i första hand till marknadschefer, kommunikationschefer och beslutsfattare på stora och medelstora företag. Vi tar oss friheten att prioritera bland de intresseanmälda i de fall seminariet blir fullbokat.

Välkommen till Spoon Malmö
Var: Media Evolution City, Varvsgatan 6A, Malmö
När: 7 april klockan 07:30
Hur: Vi bjuder på frukost från 07:30. Seminariet börjar 08:00 och varar cirka en timma. Stanna gärna och mingla efteråt!
Anmälan: Gör din intresseanmälan här!