Världens Bästa Morgon

FÖR DELTAGARE (endast medlemmar)
Den bästa starten på dagen får du på Media Evolution City. En till två gånger i månaden bjuder vi in till Världens Bästa Morgon. Ett medlemsbolag delar med sig av sin kunskap och inspiration ihop med en supergod frukost. Vi adderar möjligheten att träffa nya människor, diskutera intrycken och avrunda morgonen med smoothies och samtal.

- Världens Bästa Morgon riktar sig till våra medlemmar. Vad det innebär att vara medlem och ansökan hittar du här.

ATT VARA VÄRD (endast medlemmar har möjlighet att arrangera VBM)
Varje månad riktar uppmärksamheten mot ett ämne, en tendens eller ett område efterfrågat av våra medlemmar. Vi ser gärna att innehållet i Världens Bästa Morgon går hand i hand med månadens tema för maximal exponering. Innehållet har alltid fokus på media/design/kommunikation/digital utveckling. Det brukar ansluta ca 100 - 120 morgonpigga medlemmar. Här är några riktigt fina saker som ingår då:

- Vi formulerar inbjudan, publicerar eventet, all kommunikation före och efter eventet inkl bokad fotograf och bildhantering samt fina bilder att länka till. Vi sprider evenemanget i sociala medier, vi pin-pointar företag som ni specifikt vill möta, vi tar hand om all anmälningshantering, värdskap, utvärdering, vi förmedlar kontaktuppgifter till värdföretaget samt bokar fotograf, lokal och frukost/fika.

- Värdföretagets åtagande är att stå för innehållet som planeras tillsammans med Media Evolution samt att bjuda in sitt nätverk.

- I frukosten ingår bl a: Nybakade croissanter, olika brödsorter med ost och grönsaker, grekisk yoghurt med rostad granola och äppelkompott, samt smoothies i olika smaker efteråt. Det finns alltid gott kaffe och te.

- Kostnad för värdföretaget: 25 000 SEK ex moms upp till 100 gäster inkl allt ovan. Fler gäster kostar 100 kr per person.

Datum för 2017, håll utkik för mer information!

20/1 Thriving on the digital trends in 2017, KAN
10/2 Digital do's and dont's, Swedish South Asian Studies Network
17/2
24/3 Digital management; Inclusive and towards sustainable results
7/4 The digital layer; Interaction, data and implications
28/4 Konsekvenser av plattforsmekonomi, med Unionen och inbjudna medlemsföretag
19/5 Future living
2/6 Tradition vs Innovation