Frukost hos Scandvision - Livet efter appen

24 oktober, 2012 - 07:30 - 09:00

Vad gör Scandvision i app-världen? Vad är det senaste från Apple? Mobil marknadsföring – vilka vägar tar den? Är appen på väg ut?

Välkommen på en spaning in i framtiden hos våra medlemmar Scandvision.

WWDC – säger det dig någonting? Om inte, så ska du veta att det är där det händer i Apple-världen. Varje sommar samlas 5000 nördar från hela världen i San Francisco för att diskutera framtiden. Scandvisions Patric Römbo deltog i år, för femte året i rad. Patric är en av de få som lyckades komma över en av de mycket åtråvärda ackrediteringarna.

Nu har du chansen att lyssna på Patrics spaning från WWDC – direkt från hans Apple-hjärta.

Mobil marknadsföring
Marknadsföring i mobilen ökade med 96,6 procent i Västeuropa under 2011-2012. Price Waterhouse Coopers beräknar värdet på mobil marknadsföring och annonsering till 445 miljoner fram till år 2014. Hur ska vi möta den marknaden? ADONCity är ett sätt. Oscar Carlborg presenterar de nya vägarna för mobil marknadsföring.

Kom och njut av en god frukost hos Scandvision och diskutera framtiden med oss och våra systerbolag Mobile Loyalty
och länktext. Presentationerna börjar klockan 08.00 och tid för mingel finns innan och efter.

Vad: Frukostmöte
Var: Scandvision, Limhamnsvägen 110 C, Malmö
När: 24 oktober kl: 07.30-09.00. Frukost serveras från 07.30. Presentation från 08.00.
Anmälan: Anmäl dig på http://simplesignup.se/event/14426
Avanmälan sker till heidi [at] mediaevolution [dot] se

Frukostmötet genomförs på initiativ av Scandvision och med uppmuntran från Media Evolution.